Colònies a Catalunya

Colònies d’estiu en un entorn saludable, especial i creatiu

Adreçat a

Tres itineraris d’activitats per adults joves i nens: El format reduït dels grups ens permet fer un seguiment individualitzat dels alumnes per viure aquesta experiència tan única i inoblidable.

1. Per als més menuts una experiència d’activitats en Anglès amb altres nens de les nostres escoles, fer nous amics i gaudir plegats.
  2. Per als joves un cap de setmana de convivències amb altres ballarins de la seva edat a la natura, al voltant de la música, la dansa i els esports, lluny de les xarxes.
  3. Per als adults una escapada de cap de setmana amb la família que es converteix en un paradís de tranquil.litat gaudint d’unes activitats artístiques i agradables.

Anglès i Català

Descripció

Com a proposta d’intensiu d’estiu, oferim unes colònies de dansa i immersió lingüística en anglès. L’activitat és oberta a totes les edats i es tracta d’un cap de setmana en un indret rústic de Catalunya amb activitats inspirades en l’entorn.

Oferim una estada cultural  on combinem l’aprenentatge de la dansa irlandesa amb les activitats que ens proposen els professors convidats, les propostes varien cada any i són molt interessants: coaching, arts marcials i diversos tipus de danses i activitats de moviment on aprenem a compartir i aprendre plegats.

Aquestes colònies no només són pels nostres alumnes sinó que estan obertes a familiars, amics i sobretot aquelles persones que volen començar a assistir a les nostres classes al setembre.

Aquest curs 2021 no es faran colònies