Competicions Internacionals

Campionat de dansa irlandesa

Descripció

Un cop a l’any els alumnes i familiars de l’escola vam assistir a una competició, hem estat a: Irlanda, Regne Unit, Alemanya, Holanda etc. Una competició és una gran motivació i una gran obertura al món anglosaxó on els diferents ballarins veuran l’aplicació pràctica de tot el material que es treballa a classe.
Allà podem aprendre:

Creixement personal i artistic: Haurem après a enfrontar les nostres pors i a adonar-nos-en que és una experiència per viure un cop a la vida
Experiència única a l’abast, a Catalunya moltes vegades no tenim l’oportunitat de veure el que els servirà pel nostre futur desenvolupament.
Es posarà a prova el nostre comportament en una situació de pressió, amb calma i serenitat i un gran somriure que ens servirà en tots els àmbits del nostre futur i com a superació personal.
Culminació de tot l’après i partipació en igualtat de condicions amb nens, joves i adults de tot el món.
Trobar solucions quan ens equivoquem i seguir endavant passi el que passi
Recolzament dels professors, pares, amics .
Veure ballarins d’altres països amb diferents habilitats en el salt, desplaçament etc.
Entendre que cadascú competeix contra un mateix i veure i comparar estils ambpersones d’altres indrets.
Expressar-se en anglès, serà una experiència immersiva que no oblidaran mai