Dansa irlandesa, joves i adults

Tradició i esport

Adreçat a

Joves i Adults a partir de 18 anys

Català

Descripció i Estils:

1. Ball solo: La dansa irlandesa és una combinació excel·lent d’exercici físic i de tradició. S’ha estès arreu del món gràcies al fenomen de Riverdance que l’ha donada a conèixer per l’impacte que causen els seus ritmes percussius i moviments ràpids amb els peus. Oferim nombroses activitats i experiències, dins i fora del país per tal que cada alumne pugui triar la seva formació segons els seus interessos personals.Quan creem una coreografia nova, tots els professors li donem el vist i plau abans d’incorporar-la a classe, tot i això una vegada l’ensenyem observem la resposta de l’alumne a l’aprendre aquest nou material, per tal de modificar-lo segons les seves habilitats. Això ens serveix per a millorar i perfeccionar els exercicis i trobar nous sistemes per ensenyar de forma més natural .Quan decidim que treballarem la base partint de moviments senzills mentre desenvolupem la coordinació, la tècnica i el sentit rítmic.
  2. El ball social o ceilidh: es caracteritza per les diverses combinacions de figures amb passos senzills que varien segons el nombre de participants, però sempre de forma grupal. El seu origen prové de les festes i pubs irlandesos, on es balla en un ambient animat i proper tal i com es pot observar a la pel·lícula Titanic. L’altre estil que aprendrem és el Sean nos, un ball individual en línia, on el més important és gaudir la música i acompanyar-la amb ritmes de sabata dura.

Els alumnes d’aquest curs són fidels a la nostra metodologia i tenen una actitut molt oberta i participativa, venen amb l’objectiu d’iniciar-se en la dansa irlandesa i gràcies a això, els alumnes que arriben a aquestes classes per primera vegada es troben immersos en un ambient còmode, amable i acollidor.

Objectius de les sessions

Aprendre els passos bàsics de la música irlandesa
Ser capaç d’executra diverses coreografies  amb les seves formes i figures
Formar part d’un punt de trobada d’amants de la música celta  on passar-s’ho bé ballant

Millorar la posició corporal, equilibri, flexibilitat, força, capacitat pulmonar, etc.
Millorar la salut física i mental
Guanyar confiança en un mateix

Professionalització: oferim als nostres alumnes de nivell més avançat la possibilitat de formar-se i actuar dins l’àmbit de la dansa irlandesa d’espectacle.