Primària: Descobrim Irlanda

Descobrim Irlanda i St. Patrick’s Day

Primerament viatjarem a Irlanda per aprendre el vocabulari corresponent: esports, monuments, llegendes, patró, festes, música. Seguidament ens centrarem en la dansa i la seva evolució i convertirem la classe en una festa per a aprendre les famoses danses irlandeses com si estiguéssim en el pròpi Titanic.

Oferim un recurs integrament en Anglès, enfocat als alumnes de 1r a 6è de primària. Com a part del currículum regular d’anglès, música i ed.fisica, en motiu de l’english day, setmanes culturals, setmana de la dansa, dia de la pau, final de curs, etc. Una manera d’aprendre molt divertida i engrescadora.

Adreçat a

Escoles d’educació primària, en les especialitats d’anglès, música o educació física, en motiu de l’English day o com a festa de final de curs. Oferim el mateix monogràfic per a nens/es a escoles d’idiomes.

Idioma

Aquest és un Recurs impartit en anglès per infants d’educació primària amb l’objectiu d’ampliar l’ús i l’aprenentatge de l’idioma i obrir-los les portes al món anglosaxó.

Una sola sessió de 50 minuts

Objectius de la sessió

• Situar Irlanda en el món.
  • Conèixer trets culturals i artístics com són la dansa i la música folk-celta.
  • Aprendre a ballar un ball social o céilí.
  • Veure una exhibició de dansa irlandesa en viu de sabata tova i sabata dura.
  • Cantar en anglès la cançó de Sant Patrici, patró d’Irlanda.

Alumnat

Un grup classe de 1r a 6è de primària a l’aula o bé dos grups classe en un espai diàfan.

Espai i necessitats tècniques

Es pot realitzar al propi centre a l’aula ordinària del grup.

Per a la primera part: Aula amb PDI, altaveu i cadires
Per la ballada participativa: Espai diàfan amb equip de so,micròfon i entrada de minijack

Si voleu realitzar aquesta activitat us podeu posar en contacte amb nosaltres fent clic aquí

Escoles on hem realitzat aquest recurs