Celtic Seasons

Celtic Seasons és un espectacle de dansa irlandesa i misteri sobrenatural que et trasllada a l’època dels druides i la màgia, on a partir d’un relat fantàstic i participatiu s’inicia un viatge pel calendari Celta d’evolució i superació personal per poder sanar la Terra.

Un relat de música trepidant desgranat en coreografies espectaculars i alegres, on la fusió d’estils va més enllà de la simple posada en escena tradicional. La barreja de música celta actual, electrònica i moderna ens ajuda a traspassar el llenguatge dels sentits per tal de crear emocions i experiències úniques, fent-lo un espectacle sorprenent.

Es conclou amb una ballada participativa on el públic podrà formar part gaudint i dansant d’aquesta festa Celta com si s’endinsés en una terra màgica.

La companyia artística Celtic Flow Irish Dancers una formació catalana de ballarins de Dansa Irlandesa fundada el 2013.

Oferim espectacles de música i dansa irlandesa per a totes les edats adaptant-nos al format que més convingui a cada tipus d’acte.

Incorporem les arrels més autèntiques i tradicionals de la dansa irlandesa, a les coreografies actuals, innovant i fusionant estils i ritmes. Hem participat de la Riverdance summer school, Fusion fighters, Murphy’s Celtic Legacy, workshop de Prodijig, etc.

Us convidarem a gaudir d’una divertida vetllada celta on tothom podrà gaudir del trepidant ritme de la música folk celta combinat amb la dansa irlandesa i una posada en escena espectacular.

Transformem qualsevol espai en una festa, com a la pel.licla de Titanic, on aprendreu a ballar els balls tradicionals d’una manera molt diverida. Participem a fires, festes, festivals o concerts, a més de realitzar xerrades monogràfiques o esdeveniments per escoles, institucions o associacions.

Format Espectacle

Celtic Seasons és un Espectacle de dansa irlandesa amb ballada participativa per a totes les edats d’ una hora de durada.

Creiem en la màgia dels nous començaments per això l’espectacle, basat en la Roda de l’any celta, narra el procés de canvi que anem vivint al llarg de la vida com a part d’un tot, un renaixament i transmutació de la natura interminable.

Llibertat creativa i innovació, sense deixar d’honrar la memòria de la tradició, una història oberta a l’infinit de les possibilitats, que ens trasllada a l’imaginari celta, les celebracions, els druides i elements de la natura, que en són originaries de les llegendes i costums ancestrals Irlandeses, Bretones i Galeses.

Un espectacle que no passa desaparcebut pels sentits davant d’un públic que observa captivat una explosió de moviments, danses i sensacions i amb ganes de tornar-lo a veure.

Format Música en viu

Irish Corner & dancers és un Concert de música Irlandesa amb taller de ball social Irlandès per a totes les edats d’una hora i 15 minuts de durada.

Irish Corner és una formació folk inspirada principalment en la música tradicional irlandesa i que no renuncia a compartir espai amb altres músiques del món celta.

Invita a l’espectador a convertir-se en participant actiu a través de les seves melodies, cançons i balls.

Solistes, duets, quartets, etc. Proposta en format obert.Explica’ns quin tipus d’esdeveniment vols i t’enviarem una proposta amb el format que més s’ajusti a les teves necessitats. Els nostres ballarins han actuat amb artistes com Carlos Núñez, Celtas Cortos, Luar na Lubre, Paddy Moloney, Moxie, Kila, Capercaillie, Anxo lorenzo etc.

Esdeveniments privats com: Comiats de solter, casaments, festivitats per l’Univeristat de granada i Girona etc

Carlos Núñez. Palau de la Música Barcelona
Carlos Núñez. Auditori de Sant Cugat
Carlos Núñez. Auditori del Ter (Torroella de Montgrí)

Festivals

Creative Connexions Sitges
Festa major de Vilanova i la Geltrú.
Gala Dansem
Festival Ida y Vuelta. Perpinyà