Infantil: Anglès i Creativitat

Recurs d’Anglès i creativitat: Jocs, danses i cançons

Amb la nostra imaginació convertirem la classe en un espai de joc, on en Frogui, la nostra granota que només parla amb anglès, se’ns endurà a viure una experiència participativa única i engrescadora on descobrirem nou vocabulari. Potenciarem les nostres habilitats psicomotrius amb el moviment del propi cos.

Adreçat

Recurs d’immersió en anglès adreçada a infants a partir de 3 anys. Aprendrem educació artística d’una manera global treballant les arts plàstiques, la dansa i el moviment, la cançó i el joc dansat. Aquest curs es fa de forma regular a escoles, Centre Cívics, Biblioteques i Casals d’estiu.

Anglès

Format i durada:

Com a recurs escolar: una sola sessió de 50 minuts de durada

Com a extraescolar: el curs es pot realitzar de forma anual, una sessió per setmana.

Escoltar i comprendre les activitats en llengua anglesa
Expressar-se mitjançant cançons
Potenciar les habilitats psicomotrius aprenent tècniques plàstiques
Adquirir nou vocabulari