Aprèn anglès amb nosaltres

La nostra formació d’immerssió lingüística en anglès per a nens/es, joves i adults. Tot tipus de propostes, troba més informació a cada curs.

El nostre projecte

El nostre projecte d’anglès, iniciat l’any 2015 per un equip jove i il·lusionat pel seu treball, va néixer com un projecte per a nens d’infantil, amb la dansa i el moviment com a eina motivadora per aprendre un idioma nou. El creixent interès en aquest curs va fer que surgís la oportunitat de fer créixer el ventall de cursos, no només per a nens, sinó també per a joves i adults. El projecte està en constant evolució i millora, sempre amb l’art com eix motivador. Ens trobaràs a diferents ubicacions i horaris a Barcelona, Girona o València, entre d’altres. Let’s learn English with us!

Els nostres alumnes

Els nostres alumnes tenen un contacte privilegiat amb el món anglosaxó gràcies a la formació continuada del professorat i les estades que oferim regularment per a nens/es, joves i adults, tant a Anglaterra com a Irlanda. Als nostres cursos aprenem, de forma pràctica i divertida, l’expressió oral en aquesta llengua estrangera, a partir d’activitats on totes les formes d’art com la dansa, la música, la plàstica i el joc, sempre hi són presents.

L’equip Mediterrània

El nostre equip  disposa de titulacions oficials en dansa, música, anglès, magisteri i/o psicologia i també està format en altres disciplines. El nostre objectiu principal és transmetre els nostres coneixements amb eficiència, treball, constància i satisfacció. Però, els que ens fa diferents és que ens agrada el que fem, ens agraden els reptes, ens agrada aprendre i reaprendre constantment, millorar, però sobretot ens agrada veure a cada un dels nostres alumne aprenent, millorant, esforçant-se i gaudint.

Intensiu de Cap de Setmana Anglès i Dansa

Com a proposta d’intensiu d’estiu, oferim unes colònies de dansa i immersió lingüística en anglès. L’activitat és oberta a totes les edats i es tracta d’un cap de setmana en un indret rústic de Catalunya amb activitats inspirades en l’entorn.