Què aprendré a Mediterrània?

Aprendràs uns valors que podràs traslladar a qualsevol altre àmbit de la teva vida. Millorarà la teva salut física i emocional, aprendràs a treballar sol i en grup, a ensenyar, aprendre i a formar part d’una comunitat de persones que gaudeixen i es superen dia rere dia.

Què ofereix l’escola?

Disposem de Classes de dansa irlandesa i anglès per a particulars. Tallers per a escoles, institucions, associacions, festes i Espectacles de la nostra Companyia de Dansa Celtic Flow Dancers amb els alumnes més avançats  per a fer exhibicions en festivals.

Qui serà el meu professor/a?

Mediterrània és un projecte creat i dirigit per la Betlem Burcet, originaria d’ Arbúcies. Actualment ballarina professional amb més de deu anys d’experiència,  formació en Màster de dansa irlandesa la Universitat de Limerick i múltiples premis internacionals en competicions. Apassionada per la Dansa i cultura irlandeses i per l’ensenyament. Trobareu la seva biografia completa aquí .

On és l’Escola?

En dansa irlandesa el terme escola significa un conjunt de persones que segueixen la metodologia i coreografies d’un mateix professor. Així doncs, l’escola no és un local físic, sinó que som els professors qui ens desplacem a impartim en els diversos centres. pots trobar els horaris i localitzacions clicant aquí

Puc venir a provar una classe?

Si, som partidaris de que tu mateix decideixis si t’agrada l’ambient i la dinàmica de la classe.  Per venir a provar una classe només caldrà que ens avisis per whatsap 637579754 – betlem amb una certa antelació.

Es fan intensius?

Si. Tenim diverses poropostes d’intensius per a Girona i Barcelona.

A Barelona: Fem tallers intensius d’hivern i d’estiu a l’Escola Luthier de música i Dansa , Els intensius son en horari de Tarda propers a Nadal i a l’estiu la pimera setmana de Juliol. Per a més informació contactar amb l’escola Luthier de Música i dansa 934 613138 –  Ubicació

A Girona:  Fem tallers intensius els dissabates quinzenals d’11:30 a 13:30 al  Centre Cívic Ter clica aquí  on ens trobem amb tots els alumnes de Catalunya. És una experiència increible i molt enriquidora on tots aprenem de tots. Per a més informació 637579754 – Ubicació

És recomanable si no he ballat mai?

La gran majoria del nostre alumnat no ha ballat mai anteriorment cap altre disciplina ,i tenim un gran nombre d’adults que amb poc temps es demostren a si mateixos que són capaços d’aprendre. L’únic requisit és que et donis l’oportunitat d’intentar-ho, l’ambient amb els companys és molt càlid i tothom apren de forma progressiva i sense presions. Així doncs no ens suposa cap problema ans al contrari, tenim experiència en ensenyar a persones amb tipologies ben variades, provinents d’altres cultures i amb diverses problemàtiques fisiques i emocionals, que veuen com millora la seva vida automàticament al veure que ho han pogut fer i no és tant dificil.

Metodologia

Com que el nombre d’alumnes és bastant nombrós, ens disposem amb grups de treball per nivells de coneixement, desde zero fins a nivell de mundials per aprendre i perfeccionar el material nou. Això significa que durant la classe els alumnes van treballant amb grup i aprenent plegats i la professora observa i corregeix els petits errors o passos que no es comprenguin.

Com em puc inscriure a un curs?

És molt fàcil! Clica a Inscriu-te i omple el formulari. A continuació envia’ns un correu electrònic a info@mediterraniaescola.cat per confirmar que l’haguem rebut. Et contactarem per confirmar la teva inscripció i compartir-te el material de Benvinguda a l’escola aixi com indicar-te quan pots incorporar-te a les classes.

Necessito unes sabates especials per a començar a aprendre’n?

CadaQuan decideixis apuntar-te el teu professor t’indicarà el sistema que utilitzem de lloguer de sabates o bé diverses pàgines web on podràs comprar les sabates toves i més endavant les dues. En funció del curs i modalitat triats, tindràs unes necessitats o unes altres.

Quin tipus de roba haig de portar?

Els alumnes s’hauran de vestir de manera que el professor pugui comprovar la correcta col.locació del cos de l’alumne.

Els nostres alumnes vesteixen l’equipació de l’escola, que està disenyada especificament per practicar aquest esport o disciplina amb materials de teixit tècnic.

Durant el primer curs si no se’n disposa farà falta una samarreta de màniga curta o tires. Leggings negres i mitjons blancs o bé pantalons curts.

El cabell cal que estigui recollit

no es permeten xiclets, rellotges, barrets o objectes que puguin distreure de la classe.

Sabates: per higiene les sabates de carrer no es faran servir per ballar, de bon començament es poden dur mitjons o sabates de ballet, una vegada passats 3 mesos l’alumne haurà de comprar-se les sabates que li facin falta per tal de no patir lesions, tant siguin toves com dures.

Si ja he ballat dansa irlandesa anteriorment  a quin nivell m’he d’apuntar?

Degut a que la dansa irlandesa en el nostre país no està regulada el professor valorarà el nivell dels nous alumnes d’acord amb l’estandard de l’escola.

Es obligatori competir?

No,Tenim alumnes amb inquietuds molt diferents. Alguns practiquen la dansa irlandesa com a entreteniment i d’altres opten per una formació més dedicada en la que competeixen per a equiparar-se amb els estàndards contemporànis de tota la comunitat de ballarins de dansa irlandesa. A l’escola aprenem tant els balls de competició com coreografies per  a la transmissió de diferents missatges artistics i la creació de nous conceptes.

Puc utilitzar gravacions dels balls d’escola de forma pública?

No, Tot el material que utilitzem a classe forma part del projecte videografic ‘Mediterrania at home’ se’t compartirà aquest material perquè puguis practicar a casa i poder fer un seguiment de la teva evolució al llarg del temps. Els balls d’escola son obres artístiques i com a tal no es poden publicar sense el consentiment exprés de l’autor.