Què és Mediterrània?

Una escola amb arrels familiars que s’ha expandit internacionalment

Autenticitat, audàcia, generositat i hospitalitat.  La creació d’aquesta nova escola, aglutina el millor dels dos mons, Catalunya i Irlanda. Una importació que forma part de la nostra vida actual i que es modifica i millora amb el pas del temps, fent-la nostra a cada classe.  Mediterrània és la principal escola en xarxa de Dansa Irlandesa i Anglès del sud d’Europa. Un pont a la Irish World Academy de la University of Limerick, Irlanda. Present arreu de Catalunya, amb seus a Barcelona, Girona i València. Oferim: Classes de dansa irlandesa per a particulars, tallers i  Recursos educatius en anglès per a: escoles, instituts, Escoles D’adults, escoles d’idiomes i Espectacles de música i dansa de la companyia Celtic Flow Dancers així com un seguit d’activitats formatives durant el curs.

El Projecte

Ensenyar i aprendre, aprendre i ensenyar.

El projecte educatiu contempla dos pilars fonamentals: la dansa i l’anglès.

En les mostres i exhibicions aprendràs a adquirir confiança en tu mateix i en els companys, obsequiant al públic asistent i mostrant tot el teu esforç durant el curs.

Volem apropar-te a la cultura Irlandesa i ho volem fer amb qualitat, per això creiem que una escola es fa al llarg del temps, no és mai un projecte acabat, sinó un camí apassionant per recórrer.

Metodologia

La  vocació i la passió dels nostres alumnes es tradueix en unes classes exemplars.

La metodologia que utilitzem, està desenvolupada per comprendre i participar en l’aprenentatge de les disciplines desde l’etapa infantil a partir de 3 anys, fins a l’edat adulta. No importa l’edat que tinguis, sempre seràs benvingut si tens ganes i il.lusió de conèixer més d’aquest món tan increible.

Formaràs part d’una comunitat de persones, que creixen plegades dia rere dia amb l’excusa de la dansa. Gaudim molt plegats i aquesta motivació és la que implica a persones de totes les edats i famílies senceres a formar part d’aquesta escola.

Una escola a mida

Ballem perquè el cos ens ho demana i la nostra ànima ho necessita

L’alumnat mostra una forta passió i motivació, cadascun posa el millor de si mateix independentment de cada situació personal. Acceptem i respectem el procés d’aprenentatge de cada alumne, ja que cadascun és únic i diferent.

La dansa millora la qualitat de vida i expandeixla consciència sobre un mateix. En un sol curs veuràs com t’alliberes de les creences limitants i pots transformar tant la teva ment, com el teu cos. La motivació és el que et farà començar i  l’hàbit és el que et mantindrà en marxa,  amb el temps veuràs que si et sents en forma, et resultarà més fàcil trobar l’equilibri i l’harmonia en tots els altres àmbits  de la teva vida.

Hi ha un grup de persones meravelloses que encara no coneixes, tu et poses el repte i  nosaltres t’acompanyem en el camí.

Principis i Valors

Qualsevol cosa que canvii els teus valors, canvia el teu comportament.

Posaràs en pràctica uns valors que podràs traslladar a qualsevol altre àmbit de la teva vida: La passió, l’esforç, la creativitat, la innovació i el treball en equip es respiren a classe i els alumnes s’inspiren mutuament per a esdevenir millors ballarins i millors persones.

Amb poc temps, veuràs com millora la teva salut física i emocional, aprendràs a treballar sol i en grup, a ensenyar, aprendre i compartir passos, anècdotes i moments únics.

Un dels nostres principis més arraigats és mantenir els nostres hàbits positius per tal de que aquests hàbits es converteixin en part de qui som.

Moments per recordar

La possibilitat de realitzar un somni és el que fa que la vida sigui interessant.

El plaer més gran d’aquesta vida és fer allò que et pensaves que no eres capaç de fer, com per exemple actuar en un escenari, anar a una competició o ballar amb un artista. Tenim alumnes que recorren grans distàncies per poder asistir a classe, aquest esforç paga la pena quan els veiem interpretar, rient i formant part d’alguna de les activitats que se’ls proposen.

Hem participat amb nombrosos artistes que ens han motivat i ajudat a créixer, ens sentim orgullosos de la nostra evolució al llarg dels últims 10 anys. Carlos Núñez al palau de la música, El festival Creative Connections de Sitges, la Gala Dansem al teatre de Girona, les Festes Majors de Vilanova i la Geltrú, les festes del Raval de Barcelona, etc.

Escola de Dansa Irlandesa

Vine a estimar, compartir, créixer i ajudar a aprendre, en un ambient amable i alegre.

La dansa irlandesa atrau gent de totes les edats i de totes les cultures. Es calcula que més de 800.000 persones al món practiquen diàriament aquesta combinació d’exercici físic, gaudi estètic i socialització. Descobreix les seves modalitats en els nostres cursos de dansa!

Escola d’Anglès

Aprenem sentint i observant, cadascun amb les nostres virtuts, junts construïm i ens recolzem per aprendre tots alhora.

Actualment saber anglès és indispensable, per això marquem la diferència en els nostres cursos, basant-nos en l’immersió lingüística i cultural a partir d’experiències divertides i significatives. Vine a aprendre Anglès amb nosaltres!